Nazlicannnn0307
38+5 haftalık hamileyim. Benimde gebeliğimin yanlış hatırlamıyorsam en başlarında(6-7hafta) tiroidlerim yüksek çıkmıştı. Normalde tiroid problemim yoktu, doktorum gebelikte bunun olabileceğini söyledi. Dahiliye bölümüne yönlendirdi, 25 mg levotiron kullanmaya başladım. 4 küsürlerden 3lere düştü. 50mg’a çıkardık. Her ay doktor kontrolüne gitmeden önce kan testi verip değerlerime baktırdım. O zamandan beri 1,5-1,8 aralığında devam etti. Belli bir aralıkta tutmak gerekiyor. Sabahları aç karınla (ben özellikle tiroidlerin daha aktif olduğu sabah 6-8 saatleri arasında) kullandım bu ilacı. İlaç içtikten en az 45 dk sonra kahvaltımı yaptım. Bu da önemli bir kriter. Bu şekilde bu zamana kadar sorunsuz sıkıntısız geldim.