Bebeto_ve_annesi Bebeklerinizi neyle yıkıyorsunuz ebebekten selülozik banyo süngeri aldım ama kararsız kaldım ilk doğumum tecrubesizim
Enfal_06 Bebeto_ve_annesi ben onu aldım ama ele örülen bebek lifi vardı çeyizimde onu kullanırım belki
bahocum Bebeto_ve_annesi elimle köpürtüp yıkıyorum çoğu zaman şampuan bile kullanmıyorum. Eve gelen ebemiz var çocuk parka bahçeye gitmiyor kirli değil su yeterli olur dedi.
Bebeto_ve_annesi Yeniyeniden evet su ile islatınca yumuşar yazıyor ama daha açmadım paketini inşallah iyidir