dlrterzioglu Help help help… Hafta %90 hatta net erkek bu demişti doktorumuz. 22 de sırtı dönüktü göremedik. Sonra iki ay kadar gidemedim doktora… Hafta da başka bir doktora gitmek zorunda kaldım kız dedi.. Biz şok tabi 3 aydır erkek bildiğimiz çocuğumuz kızmış 🥰 Tabii ki sağlıklısı ama içimi kurcalamıyor değil… Yanılmış olabilir mi? Başına gelen var mı böyle bişey bana aciiilll yardım edin 🥲
dlrterzioglu Bunlar da ultrason kağıtlarımız… (Erkek dediği zaman ki Doktor’un odasında unuttum zaten ondan şüpheye düştüm…)