Gzd5 37.haftadayim haftaya sezeryan olucam. Dr dan ciktiktan sonra üst üste bıçak batmasi yasadim kasılma sanırım.. Tuvaletim var ikinsam cikcak gibi bir duygu. Bacaklarım açık yuruyebildim ancak 🫥 korktum umarım 1 hafta daha bekler bebis
Kaderasminn @Gzd5 senle aynı durumdayım haftaya sezeryan olucam bu haftada dayansın gelmesin diye dua ediyorum 😅
Kaderasminn @Gzd5 benim bebiş hep asagidaydi ama son 10 gündur ayakta duramayacagim hale geldim yani öyle bir batma sızlama oluyor doktorum bu belirtilerlerle sezeryan gününu beklemeye bilir dedi ama bakalım inşallah bekler
Bicirik Kızlar bende de dün başladı anlattığınız gibi alt tarafta batma hissi sanki yumruklamışlar. Dün son kontrole gittim pazartesi 39+2 oluyorum sezaryene alacaklar 🥲