Kızlar ovulasyon deniyorum adetim biteli 12 gün oldu henüz yumurtlama görmedim zaten 3 gündür aşırı bel ağrım var bel tutulması oldu üşüttüm diyorum ama belim taş gibi çok kötü ağrıyor bel tutulması olabilir mi sizce de kasıklarım da ağrıyor ama üşüttüm herhalde ya bilmiyorum ki yada yumurtalama mı olacak diye böype anlamadım