Yeniyeniden sorun olup olmadığını söylemedi kimse herkesin çok farklı hamileliği kimisinin iç karnı dar oldugu ıcın cabuk hareket hıssedıyormuş burda 20. Haftasına gelmıs bazı anneler var hala hıssetmeye baslamamıslar mesela herkesın farklı canım sen hıssetmıyorsun dıye herkes hıssetmıyecek degıl ya