Yanlış mı anladım diye yorumları tekrar tekrar okudum. Arkadaşlar klomeni kafanıza göre alamazsınız doktor söylemeli onun günü bile değişiyor adetliyken başlamakta. Doktor kontrolünde verilip düzenli takibi yapılıyor yumurtaların büyüme oranının. Sonrasında çatlatma iğnesi olmayacağım demişsiniz. Yumurta büyütme ilaçlarından sonra çatlatma iğneleri gerekiyor yıllarca aşılama tüp bebek tedavileri vs gördüm lütfen doktorsuz iş yapmayın. Çatlatmadığınızda özellikle klomende kiste dönme ihtimali çok çok yüksek ( ben çatlatma kullanmama rağmen 2 tanesi kist oldu, olmasam hepsi dönerdi demişti doktorum). Ha bu ilaçlardan oluşan kistler genelde reglde atılır çok önemli görülmez ama gebelik ihtimalini düşününce kistle birlikte kalınma olasılığı var.
Doktor şart lütfen dikkat edin. Beni yanlış anlamayın o kadar çok hormon ilacı kullanıyoruz ki bu dönemlerde vücut çok yoruluyor yanlış bir adım atıp süreci uzatmanızı istemem,sevgiler 🌺