Kızlar merhaba bugün iğnenin 12. Günü iğne vurulduğumdan bu zamana kadar sadece kasık ağrısı batması ve bazen bel ağrısı oldu hala da devam ediyor belirtiler kist olabileceğini gösteryor çnkü oturup kalkarken batma oluyor sizce kist midir gerçekten ?