Kızlar 39+2 haftalık hamıleyım gun yaklaştıkça 3. Doğumum olmasına rağmen aklıma geldıkce korkuyorum kalbım hızlanıyor ruhum daralıyor normal doğum bnmkıler hep ağrıyı sancıyı bıldıgım için içimdeki korku çok farklı nasıl yenebılırım benm gıbı aynı durumda olan varmı bıraz sohbet edelm rahatlatalm bırbırımızı