Kızlar merhaba ben normalde düzenli regl olan biriyim. Programdan da takip eder ve gösterdiği gün de olurdum. Ama ağustos ayında tatile gidecegim için adet geciktirici içmiştim. Tatil dönüşü ilacı bırakıp regl oldum. 30 ağustos ile 2 eylül arası regl idim. Uygulama üzerinden takip ettiğim kadarı ile (oyle gösteriyodu) 6 sı ile 15 ı arası hamile kalma ihtimali yüksek günleri degerlendirdim. Suanda ise reglime 5 gün var gözüküyor ve benim adet sancısı gibi alt karnımda bir agrım var bacaklarım sızlıyor . Tecrübesi olan varmı bu konuda . Birde 1 haftadır sürekli tuvalete çıkıyorum. Ve yumurta ak’ı kıvamlı akintim var.