birkizannesi21 Bu pazartesi gittim gelecek hafta yine gel dedi nst için şehir hastanesi yanlız randevu almam lazımmış yada sabah 7 buçukta orda olmam gerek buda beni zorluyor 40 dk mesafede. Siz her hafta gittiniz mi bu arada 37 haftalık hamileyim.
Jfatmax birkizannesi21 evet bende her hafta gidiyom 38. Haftamdayim artık sancılar arttığı için mecbur her hafta gidilmesi lazkm
Deletedmom_116 birkizannesi21 Ewet her hafta hata iki üç gunr bir gittim ağrım vardı zaten Saba 6 da hastanede oluyodum randevu alamayınca Mecburen çünkü Bebeğin kalp atışı en azından takip edilmeli
Kckglr birkizannesi21 dün gittim. 37+6 yım. Pzt gel dedi. Artık haftada değil iki üç günde bir görüşcez dedi.
birkizannesi21 Deletedmom_116 benimde arada ağrım oluyor hatta burdan nst den anladığım kadarıyla sancım düzensiz vardı ama doktor sancıyla alakalı bişey demedi gideyim bende pazartesi o zaman
Aylaa123 birkizannesi21 gitmenizde fayda var son zamanlar ne olcağı belli olmuyor kordon dolanabilir açılmanız olabilir
Deletedmom_116 birkizannesi21 git sende Ama sancida nst ye güvenme pek kalp atışı iyiyse Sanciyi kendin hissetigine göre yorumla Çoğu kside nstde sancı çıkmazken sancı oluyor
Nananan birkizannesi21 şart olmsada gerekli bence ben devlet takipliyim sürekli gittim her hafta çünkü artık doğum zmni herşey olabilirsiniz tedbirli olmak lazım
Mervecvk94 birkizannesi21 gidilmeli tabiki son haftalar da ilk haftalar gibi kritik bence suyun azalabilir kordon dolanabilir Allah korusun ihmal etme
birkizannesi21 Deletedmom_116 ben bir önceki hafta da gittim kan verdim nst ye de girdim bu hafta sonuçlarım için gittim yine girdim geçen haftaya kıyasla sancım vardı. Bide son 2 haftadır kaşık bölgeme bıçak saplanir gibi oluyor ve son bir haftadır da sanki adet olacakmisim gibi oluyor bel ağrısı ve karın ağrısı ☹️bakalım gidicem inşallah teşekkür ederim 💖
birkizannesi21 eylulus bende gittiğimde 36 haftalıktim bugün 37 oldum ama hep 1 hafta önde çıkıyor ultrasonda benim
sumeyyeizmirli Mutlaka sık git, 36+5 de sezeryana aldılar. Bebeğimin nabzı 65te atıyormuş. O gün gitmeseydim Allah korusun karnımda ölebilirdi yavrum.
birkizannesi21 sumeyyeizmirli ay Allah korusun Rabbim bebeginizi bağışlasın size inşallah biz hamileleri de dualarinizda yer verin lütfen ❤️🥺