Nurcankarakaya Evet buda bizim Doğum hikayemiz Cuma günü yatışımız yapıldı hemen ardından beni hazırlayıp ameliyata götürürler spinal sezeryan oldum ben bebeğim makat gelişti çünkü neyse aşşağı kata aldılar iğneler falan filan derken herşey o zaman başladı ben çok rahatım ama tabi batikon yapılıyo beni aldı bi gülme krizi 😂😂oradaki herkes bana gülüyo ilk defa böyle hastayla karşılaşıyoruz diye sonra doktorum geldi başladılar ameliyata allah bin kere razı olsun doktorumdan çok iyi çok ilgiliydi herkes gerçekten ☺️ tabi ben dokunuşları fark ediyorum ama ağrı sıfır bi baktım kızım miniğim doğdu hemen yanıma göğsüme koydular öptüm kokladım dünyanın en güzel şeyi dedim bu ya birazcık ağladım sonra kızımı götürdüler bende işlem devam ediyo tabi bi ara midem çok bulandı ve istifrar ettim sonra bana bi iğne yapıp biraz uyuttular 10 dk içinde kendime geldim odaya aldılar miniğimi güzel kızımı alminamı getirdiler çok şükür sütüm vardı hemen emzirdim 🥰ama ağrım çok vardı ara ara ağrı kesiciler yapıldı çok şükür bitti gitti meleğim kollarımda teyzesi sorusu olan varsa yazsın cevaplarım😘😘😘