Enfal_06 N41 yağ kullanmiyorum çocuk doktoru bugün bebek sütü diye bi nemlendirici yazdı onu kullanicam şampuanı ve pişik kremi de varmış onları da alıp kullanicam
leylanver Ben kızımda doğduğundan beri mustela kullandım 3 yıl oldu hala kullanıyorum .Cildi hassas olduğu için değiştirince kötü oluyor o yüzden yolda gelene de bunu kullanacağım