newmummy Şu an 6 hafta 5 günlük gebeyim ve çok kötü grip oldum. Bebek için endişeleniyorum, ne yapmalıyım sizce?
blackeagle newmummy geçen hafta çok ağır grip oldum ateşlendim doktor gargara ve antibiyotik verdi ama kullanmadım bol su iç c vitamini tüket dedi dinlenin bol bol ilaç maalesef alamıyoruz He birde parol alın o hemen terletip biraz kendinize getiriyor
Arslndln Bende ağır bir grip geçirdim doktoruma ne yapabilirim dedim sadece nane limon ıhlamur kaynat dedi ilaç falan vermedi önermiyorum dedi.