Havva_6165 Bebekler bir yaşına gelene kadar akşam duş alması iyi değilmiş böyle birşey var mı ki akşam duş alsa ne olabilir ki
Nananan Havva_6165 valla ben yaptırdım havalar sıcak olduğu zmn her akşam mutlaka yikiyordum şuan iki yaşına girecek Allah nasip ederse haylada çok sıcak olsa her akşam yıkıyorum şimdi biraz havalar soğudu her akşam yıkamiyorum artık o da sonuçta terliyor bir yerlerine bişeyler dökülüyor rahat uyusun Yavrucaklar 🥰
Havva_6165 yaasemin ben daha doğum yapmadım yapsam da hep akşam yaparım muhtemelen eşimde yardımcı olur diye böyle birşey duyunca şaşırdım 😄
Havva_6165 Nananan ee ne güzel bir şey oldu mu ki bana hep sağlık hemde inanç yönünden akşam iyi değil diyorlar bende hiç denk gelmedim böyle birşeye o kadar dini şeyler araştırıyorum
yaasemin Havva_6165 duanı ediceksin öyle yıkayacaksın ilk üç ay gaz sancısı çok oluyor bebişler de biraz ılık duş sonra masaj ondan sonra emzir uyut😂 sağlıkla kucagına al ilk zaman zorlanırsın ama sonra eşin olmadan kendın aldırırsın annesın sen yaparsın 😅
Nananan Havva_6165 çok şükür hiçbir şey olmadı ama çok geç saatte dinen uygun değil bildiğim kadarıyla yani 12′ den sonrasi gibi
Havva_6165 Nananan zaten o saate duş aldıramayız da ha ateşi falan olur onu bilemem Rabbim hiç onu da yaşatmasın inşallah benim eşim işe gidiyor geldiği gibi 6,7,8 gibi duş aldırırım
Churcill Havva_6165 eskiden gelen çoğu sözün o zamanın şartlarına göre söylendiğini düşünüyorum ben. Mesela akşam yıkamamanın sebebi o zamanlarda evlerin soğuk olması ya da karanlık olması falan öyle şeyler
Havva_6165 Churcill evet annem de dedi akşam aldırma niye dedim bilmiyorum dedi annelerimiz büyüklerimiz bize bu şekil gösterdi söyledi bizde bu şekil yaptık dedi muhtemelen ondan dolayıdır
Nananan Havva_6165 bende genelde o saatlerde yaptırıyorum merak etme Rabbimin izniyle hiçbir şey olmaz Rabbim sana verdiği meleği korumasını da bilir elhamdülillah 🙏
Cudana Havva_6165 yoo tam tersi, okuduğum tüm kaynaklara mümkünse (evin ısısı vs müsaitse) her akşam banyo yapıp güzelce kurulanıp uyursa güzel bir gece uykusu rutini olur kim uydurmuş böyle şeyleri