Feniks 31+5im iki gündür aşırı şişlik ve ağrım var gebeliğin başından beri yaşıyorum bunu Dr normal diyo sorum şu ki çözüm önerisi olan var mı küçücük karnım bir davula döndü yatamıyorum yürüyemiyorum 🥹
C-a_nana Feniks benimde rahim ağrısı acısı dönerken kalkarken zorlanıyorum acı çekiyorum doktor normal dedi