Meryem345 14+4 günlük olduk kabızlık sorunu yaşamıyorum ama sanki gaz sıkışmış içime çıkmıyor gibi rahatsız ediyor ve karnımda ağrı yapıyor ya 😂 var mı böyle olan veya bi şekilde olupta bi çözüm bulan ?
Newmomdml Meryem345 bende 10+4 teyim 7. Haftada falan basladi gaz ve kabızlık. Ben aktiva- yulaf karıştırıp yiyorum hem kabizligima hem gaza iyi geldi.
Symstf Ben bugün 7 haftalık oldum uygulamaya göre ve bende de acayip bir gaz ve kabızlık sorunu var benim dikkat ettiğim olabildiğince gaz yapan şeylerden uzak durup lifli şeyler yiyince rahatlıyorum
Nurckn Symstf Bende 7 haftalığım bugün kayısı hoşafı içtim ve 20 dk sonra tuvalete çıktım rahatlıkla bence denemelisin
Symstf Meryem345 normalde rezene çayı çok iyi geliyor gaza ama bitki çaylarını çok önermedikleri için içmedim
Symstf Nurckn bende kayısı fayda etmiyor ya acı yiyince çok güzel oluyor ama işte bebeğe zarar verir diye korkumdan birşey yiyemiyorum
Newmomdml Meryem345 tamamen hormon 😁 alttaki arkadas bağırsaklara dur emri veriyor onlar da duruyor 😅😅😅
fidanylcn Meryem345 sıcak süt içiyordum ben iyi geliyordu dupholac şurup yazdırdım sonra çok sıkıştığımda onu içiyordum