Anomin aynı belirtiler vardı bende de,normal adet belirtileri de vardı ama benim adet belirtilerimde göğüsde hassasiyet olmuyodu ordan anladım bide kasık ağrısı son 1-2 gün önce başlardı 1 hafta önceden başlamıştı, bide bıçak saplanır tarzdaydı ağlatacak kadar ağrıyordu yürüyemiyordum ağrı girince