Femay henüz doğurmadım daha 32+4 ama eğer fiziksel olarak buna engel bir şeyim yoksa ve çocuğum çok sıkıntılı bir çocuk olmazsa ki inşallah olmaz, ben de kurarım ama eğer tam aksi olursa durumlar herkes anlayış göstermeli kimse beklentiye girmeden gelmeli