Kızlar 4 5 haftalık gebeymişim dün beta hcg3570 çıktı artık keseyi görmemiz lazım dedi doktor karından görükmedi alttan muayne yaptı çok küçük göründü kese daha yeni oluşuyor galiba ve tam rahmin ortasında görünmüyor biraz köşede duruyor neden öyle bilmiyorum 2 gün sonra bir daha gel dedi ve benim kaç gündür damla damla kahverengi lekelenmem oluyordu ama bu alttan muayneden sonra çok az arttı lekelenmeler diken üstündeyim ne yapıcam bilmiyorum şu pazartesi günü bir gelseydi bide pıhtılar oluyor bazen