Merhaba kizlar.Ben 21haftada kabizlik gibi bir sanciyla acile goturuldum ikiz gebeyim.Orda ultrason yaptilar ve serviksimin 16mm dustugunu dediler.1gun yattim hastanede sonra eve gittim.Evde kendi doktorumun onerdigi progestan igne,fitil ve nidicart kullandim.1hafta sonra kendi doktoruma gittim ve uzunluk 11mm olmusdu acil serklaj yapildi.Simdi 24 haftayim hergun sancilarim oluyor ama ben bunlarin kabizlikdan oldugunu dusunuyorum.Kasilma falanda oluyor.Dun yine sanciyla hasteneye yatirildim.Dufalak,kaysi,bolca su hicbiri yardim etmiyor kabizligima((Cox endiseliyim erken dogum yaparim diye o kadar cok korkuyorumki((Ikiz gebelikte bu kadar kisa serviksle kac haftayi gorurum bilemiyorum((Var mi benim gibi durumda olupda bebegini sag salim kucagina alanlar?