Kızlar sezaryen doğum yapalı 2 ay oldu arada elimden geldiğinde korse takmaya çalıştım ama çokta düzenli olmadı hem yaz sıcağı hem bebeğim kolik benimle beraber doğum yapan arkadaşların hikayesine bakıyorum hepsi eskiye dönmüş gibi ama benim 2 ay olmasına rağmen karnım halâ sert ve hamile gibiyim 5-6 aylık.. moralim çok bozuluyor böyle mi kalcak bu