37+5teyim ben de benim de üç dört gündür ağrım vardı bu şekilde bugün o ağrıya ek bir de karnım toplaştı iğne batırırlarmkş gibi ağrılar girdi kesilmeseydi doğum başladı sanmıştım bayağı sancılıydı ama dinlenince geçti. Bu yalancı sancılar böyleyse doğumu düşünemiyorum. İnşallah ağrısız acısız dkğar bebeişler. Benim nstde Perşembe sancı çıkınca dkmtor bana da nstyi sımlaştıralım pazartesi gel dedi. Hazırlıklara başladı gelicek herhaldd bebiş