Kelebegimmm yorumunuz çok değerli, çok teşekkür ederim gerçekten. Haklısınız iç güdüsel gelecek belkide çoğu şey, önemli olan öncesinde stres yapmamak ve olumsuza odaklanmamak olmalı..
YouTube den bende videolara bakıyorum, sağlık ocağındaki ebemiz, hastanedeki hemsiremiz de emzirme eğitimi verdi ama çok kaygilandim nedense bu duygudan uzaklaşacagim an itibarıyla 🧿😍