Sevgixx Kızlar iki üç gündür rahmimde bir acı var yani vajinamda sanki biri ordan kaşıyomuş gibi (oğlum değildir inş😂) bi acı var yani anlatabildim mi bilmiyorum yaşayan veya bilen birisi var mı
Havva_6165 Sevgixx Çok iyi anlıyorum canım bende 40 haftalığım bayadır yaşıyorum kaç kez de doktoruma söyledim normal karşıladı burda da bir kaç kişinin dediğine göre doğum yaklaştığı için oluyormuş korkulacak bir durum yok yani
betyy16 Havva_6165 ben 32 haftayı bitirmek üzereyim böyle oluyor çok ayakta kaldığım zaman. Erken doğumla bir ilgisi var mıdır sizce
Havva_6165 betyy16 zannetmiyorum benim de o haftalarda da olmuştu doğum yaklaştıkça daha çok oluyor şu an aşırı var mesela yine kontrole gitiginde doktoruna söyle için rahat etsin🥰
Civcivlerinannesi Şiddetli bel ağrısı tek başına doğum belirtisi için yeterli mi? Sancı falan yok ama çok fena bi bel ağrım var geçmiyor
Mahfiyyen1 Sevgixx benim ki tam öyle değil 😭 aşırı sertlik var ortada birikiyor gibi geliyor birde çok fazla tuvalet ihtiyacı oluyor
Civcivlerinannesi Mahfiyyen1 maalesef geçmedi bebek sağ böbreğe baskı yaptığı için oluyormuş ve doğurmadan da asla geçmiyormuş. Ağrı düzenli şekilde devam ediyorsa nst ye girmek gerekiyormuş doktorum öyle söyledi
isilcengiz bende de 38 le bir başladı doktora sordum, karnında 4 kiloya yakın bebek var ayrıca suyu vs. hareket edince baskı yapması aşağıya çok normal dedi
Civcivlerinannesi Sezaryen olacaklar veya olanlar şiddetli ağrılarınız olduğunda sezaryen gününüzü bekliyor musunuz yoksa doğum yapmayı mı tercih ediyorsunuz?