Mrvdmt Arkadaşlar meryem ana otu normal doğum için iyi olduğunu söylediler nasıl kullanıldığı ile ilgili bilgisi olanlar varda yazabilirlermi acaba
Mrvdmt Yesimustafa nasıl yapılıyor ki yani nekadar suyun içinde kalıyor kaynatılıyor mu nasıl kullanmam gerek peki
HavvaK Mrvdmt yapmanız gereken normal bi suya koymak sadece. O kendiliğinden açılıyor. Doğum bitince de sudan çıkarmak. O kapandıkça rahim de toplanıyor ☺️
Mrvdmt HavvaK nasıl yani suyunu icmemiz felan gerekmiyor mu bide benim tahmini beklenen doğum tarihine 10 gün var kaç gün önce koymalıyım suya meryem ana otunu
ayaniz Mrvdmt sancı geldigi anda .. önceden degil yani . Acılman cabuk olsun diye sancı gelip hastaneye gitceginde hatta yanında götür hastanede koyarsın suya,senin adına bir yakının da koyabilir dua edip.. ben öyle yapmayı düsünüyorum
HavvaK Mrvdmt Doğum dalgalarınız gelmeye başladığında koyacaksınız ki o açıldıkça rahim de açılcak. İçilmesini bilmiyorum ben
2prenses_masal-oyku Mrvdmt okuyup bir iki yudum içebilirsiniz normalde bir bardak diyorlar ama 2 yudumda içsen olur sanırım sonuçta okunmuş su olacak bildiğiniz duaları bide meryem suresi okuyup için veya okuyamazsanız başkası sizin adınıza okuyabilir ☺️
Mrvdmt Anladim arkadaşlar teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için bende deneyeceğim inşallah rabbim kolayca doğumumuzun olmasının nasip etsin hepimize sağ salim..