Balbebek012 Elfelf475 kızım da oğlum da babasına benziyor benim keşke bir tarafı da kıyısı da köşesi dd bana benzeseymiş😅
Elfelf475 Balbebek012 kız anneye benzesin ya aslında kızım olsa isterdim bana benzemesini. Ben erkek diye babasına benzesin istiyorum 😅
AdaEcem Balbebek012 ben iki kızımda bana benzetiyorlar. Öyle de bana benziyor direk bakınca. Ayrıntılı olunca aslında ikimizden karışık genler alınmış 😁 üçüncü bebeğim göz rengi babasına benzesin gerisi banaa benzesin yeter lütfen 🤣
Balbebek012 AdaEcem ahahaha ne güzel ya insan mutlu oluyordur eminim 🥰 bizim bebeğimiz bize benzesin ya nasıl bir iş iki bebeğim de babasının kopyası üstelik yemesi içmesi huyu suyu her şeyi aynı
Hunilianne222 Balbebek012 benim oğlum babaannesinin kopyası her gören kaynananı doğurmuşsun diyor 🫠😶😶😶
Balbebek012 tatlibebegim_ ahh ah sarılalım ama benzer yanı yok ben kabullendim üstelik yeme içmesi huyu suyu her şeyi babası benimkiler ya azıcık bana benzeseymiş bari neyse 3.de umudum var ahahaa 🥲
Hlimee Balbebek012 inşallah kimseye benzemez benzetilmiyor da kendi güzelliği olsun Taraflara çekince öbür tarafa illa ağır yorum yapılıyor gerek yön. Cahil çok malum !