feridelevent_08 Doktorunuza sorun o zaman. Yani bana transferden sonra normal hayatına devam et dedi doktor. Öyle de yaptım ama yine de dikkat ettim. Bizim de yolculuk planımız vardı. Pozitifi görünce 3. Aydan sonra yaparız dedik ve öyle yaptık. 2 günlük bir yolculuk yaptık.
Doktorumun tavsiyelerini söyliyim çok mecbur kalırsanız faydaları olur belki; 2 saatte bir mola ver, 5-10 dk yürüyüş yap. Varis çorabı giy, ara sıra arkada uzan. Bunların hepsinin amacı kan akışı olması. Uzun süre oturur pozisyonda vücutta yeterince kan akışı olmuyor. Gebelikte bebek için zararlı, tutunma aşamasında ise tutunmayı zorlaştırır. Bunları yaparak kan akışı sağlarsınız. Bir de yüksek hızda gitmemelisiniz.