Eminebd 15+5 haftalık hamileyim bazen düz yatınca sırt üstü yani genelde sol kasıkta veya ara ara sağda da bir şişlik oluyor onun beraberinde hafif kasık ağrısı oluyor sizdede var mı böyle bir durum ve o şişlik bebek midir acaba?
Larraa Şişlik değil de, kasık ağrısı oluyor ara ara. 14+5 oldum hatta bir kaç gün önce çok şiddetli ağrım oldu epey korktum ama doktorda normal dedi. Rahim büyüyor o yüzden dedi.