Kızlar doktora gittiğimde 35 haftamda 33 hafta ile uyumlu dedi çok aşırı derecede midem bulanmaya başladı artık hocam dedim ilk başlarda yaşadığımı şimdi tekrardan yaşamaya başladım doktor da korkulacak bir şey yok ama dedi idrar kan aldı tekrardan sanırsam gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyor ne yesem sanki midemde benzin içmişim gibi midem bulanıyor kusuyorum kızlar gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı nasıl oluyor bebeğe bir şey oluyor mu ilaç tedavisi var mı geçiyor mu