Merhaba bugun şeker yukleme yaptirdim doktordum 75gramlik istedi aclik 81 1. saat tokluk 181 2.saat tokluk 125 çıktı dahliyeye yonlendirdi dahliyeye gittim doktor bu sonuclardan bisey cikmaz kitaplara gore gittigimiz icin 1 hafta kan ile sonuclarina bak sekerli seyler yeme ölç dedi sonuclar benzeri olan var mi korkulacak bisey mi acaba