Kumsal28 2moomm hakkınızda hayırlısı neyse o olsun cnm rabbim seninde kucağını doldursun en kısa zamanda 🌸
Ensr Mrvsmt2502 canım şu an benim de adetime 3 gün var artimed aldım yapsam mi acaba yoksa sabah ilk idrarla mi yapılıyor hayırlı olsun sana da inşallah 😊
Mrvsmt2502 Ensr sabah ilk idrarla yapmak daha iyi sonuç veriyormış ama bende akşam üzeri yapmıştım 😃 rabbim gönlünüze göre versin