trabzonlumom yukarıda bir hanımefendi sizin hareket ettiğiniz zaman diliminde bebeğin uyanık olduğundan bahsetmiş ama normal şartlarda anne hareket halindeyken amniyon sıvısıd a hareket ettiği için sarsıntıdan bebek uyku modunda olur taki anne uzanana kadar demişti doktorum ve bir de günde 10 kere hareketini sayıyorsan korkma demişti bana 30+ haftalıkken.Yorulduğunuz ya da ağırlıklı iş yaptığınız günlerde hissetmeyebilirsiniz bu olası bir durum uzandığınızda ya da dışarıdan hafif karnınızı bızıkladığınızda tepki alırsınız zaten bu haftaya kadar hangi pozisyonda durduğunuzda daha aktif hareket ettiğini bilirsiniz onu yapın he ben kendim çok evhamlı biriyim korktuğum zaman hareket etmiyor diye max 1 saat bekleyip acile gidiyorum kalp atışlarını dinleyip dönüyorum…