Kbraa1 11+3 de muayeneye gittigimde bebegin 2 hafta once kalbinin durdugu soyledi ve dusuk yaptirildim.Adaya veda ediyorum🙏
Asi_07 Kbraa1 Çok gecmiş olsun Rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah en hayırlı zamanda tekrar gebelik nasip etsin 🤲🤗