Kızlar dün kontrolüm vardı bebeğin kilosu 3.300 azcık tombişiz yani doktor eliyle baktı karnıma ultrason yanıltıyor dedi ama yok baya dolu karnın dedi 38 de alırım çok ağrın oldu dedi dünden beri o kadar toplanıyor ki bebiş karnım ayrı çok ağrıyor kasıklarım da aynı şekilde 26 sına randevu verdi ağrım çok oluyor ne yapsam bilemedim