Kızlar çift yumurta ikizlerime hamileyim 9.haftadayız. Doktorumla son görüştüğümde ikizlerde ikili testin çok yüksek oranda yanlış çıktığını söyledi ve önermedi. Eğer yaptıracaksan fetal dna yaptıralım her şey net olur yanılma payı yok ve cinsiyetleri de belli olur dedi, ancak ne çıkarsa çıksın bir tedavisi yok sadece kürtaj hakkın doğar o yüzden iyi düşünmeni tavsiye ederim dedi. Kafam çok karıştı 😔 Yani aldırmak gibi bir niyetim yok açıkçası ne gelirse Allah’tan zaten tüp bebekle ne hallerde bugünlere geldim.. Ben yaptırmayı düşünmüyorum ama eşim de bilsek iyi olmaz mı diyor. Şimdi de bunun telaşesi düştü içime, ne zormuş annelik 😔 siz ne yaptınız?