cakirbebek ilk kurtajimda anestezi almamıştım bebek küçük ve düşük başlamıştı canlı canlı izlemiştim vakumla yapılmıştı pipet benzeri bir maddeyle çektiler içerden sonrasında 1 hafta kanamam olmuştu çok az kasık ağrısı hissetmiştim o esnada simdikinde anestezi aldım ameliyat masasına yatirildigimda birazdan uyuycaksin korkma falan diyorlardı ne zaman uyduugumu bilmiyorum hatırlamıyorum bir acı ağrı hissetmedim uyandığımda ameliyathanenin kapisindaydim kasığımda biraz ağrı vardı ama dayanilmiycak bir ağrı değildi sonrada hemen geçti hiçbir ağrı acı yaşamadım başka korkmayın kendimizi korkutmanin amaci yok korkulacak birşey değil