Eminegkgl Arkadaşlar merhaba, sol tarafımda ağrı var. Karnımın üst bölgesi ve boşluk kısmı. Bastırınca acıyor. 16+6 yız bugün. Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı?