Hasret_Erkan Merhaba kızlar gebeliğimin ilk haftalarındayım fakat bi kaç gündür kananmam var ara ara kanla birlikte sancım da oluyor doktora gittiğim zaman biz bişey bilmiyoruz diyor pazartesi günü randevum var bu durumu yaşıyanlar var mı acaba aranızda ?
Anonim- Hasret_Erkan ben de aynı durumdaydım ilk gebeliğimde 7.haftada düşük yaptım. Acil hiçbişi yapmıyordu muayeneye gittiğimde yatış yaptılar düşük yaptığımı söylediler
Mor-kelebek @Hasret_Erkan kaçıncı haftanız sizi panikletmek istemiyorum ama nolur ilk haftalarda normal diyip ertelemeyin ben 7. Haftada kaybettim bebeğimi bence gebelikte hiç bir leke kanama normal değil bunu anladım 😢