FKRKS29 Tz19_ bizde 30+1iz derlerdi bi anda ağırlaşılıyo diye anlamazdım ama öyle oluyormuş sanki aşağı doğru iniyo gibi agirlastik biraz hareketlerim kısıtlaniyo gibi 😅 arada sizlama falan oluyo ama çok şükür iyiyiz yinede 🥰
Cglglr Ben 30+2 haftalık hamileyim karnımda evet sertleşme oluyor. Arada toplanıyo bebek. Genel olarak yatakta dönerken zorlanıyorum ben. Bir de oturup kalkarken zorlanıyorum ağırlaşmaya başladı bebiş. Onun dışında bir problemim yok çok şükür 🌸😊
Tz19_ Cglglr saglicakla kucaginiza alin inslallah💞 benim de cok sertlesiyor cok rahatsiz edici derecede ara ara kasik agrimda oluyor erken gekcek diye cok korkuyrm bide kizim var 3 bucuk yasinda dinlenemyrm da acikcasi
Cglglr Tz19_ ya ben tekmelerini artık kaburgama yakın bir yrrde hissediyorum yukarda siz nerde hissediyosunuz ? Acaba dönmüş olabilir mi ki ondan mı yukarda hissediyorum
Tz19_ Ozlemustunbas1 bnimki uzun suruyor hatta acile gttim korkmustum nst de sz sancim cikti ama 1 haftadr biraz hafjfledi gibi onceden daha sertti nefesim kesiliyordu
Elinayilmaz Bende 30+4 teyim. Ara sıra ağrılar oluyor ama kısa bir kaç dk içinde geçiyor, mide yanmasından uyuyamaz bi haldeyim. O yüzden de gün içerisinde yorgunluk ve durgunluk yapıyor.
Ozlemustunbas1 Tz19_ himm anldim benimde şuanda kasıklarıma baskı yapiyo agriyo gibi bı de arada karnım agriyo arada dediğim gibi dönüp dolaşiyo ya ondan olabilir belki
umycnr94 Bnde 30 +3 oldum aşırı ağır hssyorum kendimi uyurken kalkarken zorlanıyorum bide grip oldum 🤷 zmaan bı an önce geçsin istyyorum artık