Melishera01 Kumsal28 var benimde böyleydi adetime 7 gün kala yapmıştım çıktı kan verdim 129 çıkmıştı beta 1 hafta sonra tekrar kan verdim 1000 çıktı beta yükselmişti
Brcs1 Kumsal28 benimde ilk şüphelendiğimde 4. Haftalıktı yaptığımda hafif silikti inanmadım ertesi gün tekrar yaptım biraz daha belliydi çizgi o günde ultrasonda baktılar çıktı
Dnzaly Kumsal28 benimde bugün 4 gün geçikti karnım ağrıyor senede ağrı varmı adet olacakmış gibi ama test yapmadım ben biraz daha beklim
Unzle46 Kumsal28 ben de öğrendiğimde erken gebelikte böle silikti hatta eczanete sormuştum var ama yeni demislerdi şuan 35 haftalık olduk bile
Kumsal28 Unzle46 yaa maşallah yolun sonundasiniz siz , inşallah vardır emin olmak için aynı anda kaç tane yaptım ve hemen çıktılar ztn