Merhaba kızlar 32 haftalığız . Dün sağ tarafımda ağrı var diye doktora gittim . Sağ böbrek ağrısıymış bebek büyüdüğü için hamilelerde olabilir bir durummuş başlangıç olduğu için bişey yapamayız ama su çok iç ve sağ tarafına yatma hep sola yat küçülmesini bekleyelim böbreğinn dedi 2 hafta sonra bakalım dedi doktor . Sizdede böyle durum oldumu yaşayan varmı içinizde