132025 doğumu şehir hastanesinde yapacağım, özelde başka bşr doktora muayeneye de gidiyorum. Tedbir için söyledi doktorum, kanala inmesi lazım yavaş yavaş, 37yi geçtin artık harekete egzersize başka dedi. Ben kendimi yorarım plansız etkenden doğururum diye rüyalarıma girecek kadar korkuyordum🥲 37+4 oldun erkeni mi kalmış suyun gelirse doğurursun dedi😅bol bol egzersiz yürüyüş yap dedi