Kus95 Kızlar daha önce 15 haftalıkken birden suyum geldi bebeğimi kaybettim. Şimdi de hep bi ıslaklık hissediyorum progestan fitil kullanıyorum acaba ondan mı oluyor korkuyorum ya azar azar suyum geliyorsa diye
Orkay Progestan fitil kullanırken çok akıntın oluyordu, mutlaka doktorunuza görünün derim 🙏🏻 fitil kaynaklı olabiliyor. Bende çok korkmuştum fitil yerine ağızdan kullanmaya başladım sonra
Kus95 Orkay iki hafta da bir doktora gidiyorum doktor da sıkıntı olmadığını söylüyor ama daha önce bu durumu yaşadığım için çok korkuyorum. Onda bir an da gelmişti çok fazla şekilde. Ağızdan aldığımda da çok baş dönmesi yapıyor ve fitil olarak kullanmak daha iyi deniyor ne yapcam bilmiyorum