1Demett canım ben aldim ve kullandım oğlumda, o kadar kullanışlı gelmişti ki bana çok severek kullandım, bizim buralarda çok soğuk olmaz ama nede olsa kış ve yeni doğduğunda sürekli kontrol ve aşı için çıkarmak zorunda kalıyorsun, o kadar minik oluyorlarki 2 3 battaniyeye sarıp üşüyor mu diyeceğine, ben pelus tulumu giydirip cikiyordum, hemde kundak gibi olduğundan çok güzel uyurdu🥰