Ezgidefne bende de oldu canım. Herşey normal giderken bi anda akıntı ile beraber pembe kırmızı kanamam oldu. İki gün arayla iki defa acile gittim bi kez de polikliniğe gittim. Acile ilk gittiğimde doktor ultrason ile baktı hiç bi sıkıntı görünmüyordu bebekte kese de gayet iyiydi kanama alanı görünmüyordu bebiş hareketliydi düşük tehlikesi yok ama yine de progestan hap verdi. Bir hafta bir buçuk hafta kullandım. Şimdi geçti o kanamalı akıntı. Hiç korkutma kendini canım sırt üstü uzan ayaklarını hafif yükselt. Hatta poponun altına da ince bir yastık koy. Ben sürekli uzanmadım. Kendimi yorduğum günlerde akıntılı kanamam oluyırdu. O yüzden sen dinlen hiç te canını sıkma.