Mdha @“Ceren-Mehmet06” Ceren-Mehmet06 7.7 öğrenmiştim bende gebeliğimi doktorum eve git bir hafta dinlen yat bekle biraz değer bir hafta sonra kan verince yükselirse hamilesin demişti sizde 2 3 gün aralıklar ile kan verin yükseliyorsa zaten hamilesiniz
Ceren-Mehmet06 Mdha yani tam adet de denilemez çünkü ilk leke geldi geleli 4 5 kez tuvalete gittim sadece peceteye azıcık geliyor acaba gec döllenme mi
yigitinannesiiiii Ceren-Mehmet06 benimde şuan değerim 7.7 bugün verdim kanı ama eve gelince regl oldum
Ceren-Mehmet06 yigitinannesiiiii yaaa acaba hamilemiyiz üstüne mi görüyoruz ki siz nasıl öğrendiniz şüpheniz mi vardı
yigitinannesiiiii Ceren-Mehmet06 hayır gecikmem olmadı 10 gündür kasık ağrım vardı bugünde oğlumu hastaneye götürcektim gitmişken kan vereyim dedim pazartesi de test yaptım bu sebepten silik çıkınca normalde bugün bat tarihim
yigitinannesiiiii Ceren-Mehmet06 kuzenim kadın doğumcu yanındaki uzmanlara sormuş onlar anlamsız adet olduğu için demiş hamile değilim galiba buna göre