Ben de şimdiden kendisi gibi narin bir hediye düşündüm doktoruma. Bir ton para alıyorlar, işi bu gibi yaklaşımlara katılmıyorum. O zaman devlet hastanelerinde hasta adını bilmeden sadece işini yapan doktorları haklı buluyorsunuz ?
Beni her muayenede güler yüzle karşılayan, bebekle ilgili detaylı bilgi vermesinin yanında sohbet de eden, kaygılarımı gideren, aradığımda veya mesaj attığımda mesaisinin içinde zaman ayırıp bana dönüş yapan doktoruma tabii ki bir jest yapmak isterim. Hem bu tarz ince düşünceler, çalışan insanları inanın motive ediyor. Gününün güzel geçmesine veya anlık da olsa kendini iyi hissetmesine vesile olmak isterim.
Doktorunuzun tarzına göre, masasına veya odasına koyabileceği bir aksesuar ( odasını bilirsiniz, böyle şeyleri sevip sevmediğini anlarsınız), kaliteli bir çikolata veya tatlı ya da kişisel minik bir aksesuar olabilir.