37+5 günlüğüm bugün çatı muaynem oldu rahmim normal doğuma uygun gece boyunca sancıda çekiyorum ama nstde gözükmüyor doktor 10 ekime kadar doğarsa doğar doğmazsa sabah sezaryene alıcam dedi normalde çatı muaynesi tetikliyor bazı kişileri ama ben acaba normal yapabilir miyim bunun için ne yapmam lazım bebek kilo 3300 boy 51 cm olmuş bile😮💨😮💨