bengebeyimm Maviss718 nasıl anlıyorsunuz acaba 😇 gönlümden kız bebek geçiyor ama 8. Haftadayım hiç bulantılarım olmadığı için erkek bebek şüphem var 🙂↔️ tabi Allah sağlıklısını nasip etsin cinsiyet önemli değil
Iraz Smbemdy benim oğlumda aynı bu şekildeydi kesen yusyuvarlak kimisi kız kesesi yuvarlak olur diyor ama bende tutmadı 4+5 de bu şekildeydi benim
bengebeyimm Iraz ben şu an 7+5 den vajinal ultrason görüntümü paylaştım aslında, sanırım vajinal ultrasonla kese tahminleri daha farklı oluyormuş bilmiyorum detayını ama 🥰
Iraz Iraz Allah gönlüne versin canım benim burda bir arkadas vardı dediki hicbirseyyyy tutmadı bende kim ne dediyse tersi oldu hiçbir teori vs tutmadi dedi Allah herkesin gönlündekini nasip etsin sağlık shat ile inşallah 🙏🏻🌸